tigerochaurora

Alla inlägg den 18 juli 2017

Av Christin Andersson - 18 juli 2017 17:21

Så är det...

Jag har letat länge efter en bra bikini utan något vidare resultat. Dock stötte jag på en hyfsat billig bikini i min storlek på Cellbes.se för någon vecka sedan. Jag slog till och beställde två olika färger i samma modell. Idag kom dom med posten efter ca 3-4 dagars leveranstid. Dom ser supersköna ut, ska prova dom i kväll tänkte jag.

Problemet för mig när det gäller bikini är kupstorleken och även omfånget. Jag har ganska stora bröst, vilket givetvis beror på min övervikt, men innan dess hade jag inte jättesmå heller. Problemet brukar i alla fall vara att jag beställer för små storlekar eller att modellen ser fördjävlig ut på. Jag har höga krav på bikinitrosan också. Jag gillar inte små nätta saker utan vill ha boxer med hög midja. Nästa år, då kommer jag nog kunna köpa en helt vanlig bikini i en helt vanlig butik.

Nu ska jag ta mig ett bad. Efter det ska jag plocka lite här hemma för i morgon är det dax för hemstädning igen. Tycker det är fantastiskt att ha städning varannan vecka. Nog det bästa beslut vi tagit jag och min man. Självklart får man städa själv ändå, men jag slipper göra det grova själv.
Mer om det i ett annat inlägg.

Ta hand om er och han en fortsatt trevlig tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards