tigerochaurora

Alla inlägg den 6 juli 2017

Av Christin Andersson - 6 juli 2017 21:25

...vet inte varför...

I morgon är det fredag igen och det innebär vägning och mätning. Fredagar framkallar blandade känslor för mig nu för tiden. Jag är sjukt nyfiken på resultatet under veckan, men också väldigt rädd samtidigt. Vill inte misslyckas, vill inte att det ska stå plus på vågen.

Jag vet att det inte kan vara toppresultat varje fredag, men det känns som ett misslyckande om det inte är det.

Just nu har jag en dålig känsla. Känns som jag inte har gått ner något alls... Mitt dåliga självförtroende vaknade till liv under kvällen. Ska se om jag kan få den att somna igen.

Att sammanfatta denna kvällen: ÅNGEST delux!!!

Jag skriver om mina resultat i morgon. Nu tänker jag krypa ner i sängen och bara försöka sova.

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards