tigerochaurora

Alla inlägg den 15 juli 2017

Av Christin Andersson - 15 juli 2017 16:36

Sol, bad och bygge...

Ja, det är vad denna lördag har bestått av hittills. Min fina Lillebror kom hit för att hjälpa min man med bygget. Eftersom det är sjukt varmt idag åkte jag och köpte glass till dom, och till min lycka och förvåning hittade jag även en sockerfri glass till mig med. Nocca heter märket på den. Supergod smak av ananas. Lite dyr dock, 25 kr för en isglass. Men det var värt vart ända öre.

Jag har märkt att det är mycket dyrare att köpa nyttigare produkter. Inte konstigt att många då tvingas välja sämre produkter som inte alls är lika bra för kroppen.

Min andra bror har hemma ett helt gäng med vänner idag så det är fullt ös på tomten nu. Härligt! Det är så det ska vara på sommaren:-). Snart kommer även våra gäster så dags att fixa i ordning dig lite kanske.

Bjuder på lite bilder dom jag tagit under denna underbara dag.

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards