tigerochaurora

Alla inlägg den 2 juli 2017

Av Christin Andersson - 2 juli 2017 20:11

Blåser storm ute...

Vilket väder vi har haft idag. Storm, molnigt och sedan sol. Upprepa det typ 30 gånger så har ni dagens väderprognos?

Idag har jag jobbat lite under förmiddagen. Resten av dagen har jag faktiskt bara latat mig. Vattnat lite blommor, kört några quiz med min man. Ändå har tiden sprungit i väg och det är redan kväll.

Middagen stod min man för denna kväll. Han lagar inte mat så jätteofta och det tycker jag är synd för han lagar oftast väldigt god mat. Idag gjorde han friterad kyckling med coleslaw. Jag får ju inte äta paneringen på kycklingen, men det gick jättelätt att plocka bort den. Tyvärr hann jag inte ta några kort på maten för vi var så väldigt hungriga och började mumsa i oss all mat med en gång?

Nu efter maten ägnar jag en stund för mig själv och min favorit sysselsättning, nämligen att bada. Jag vet inget bättre!! Älskar att bada, läsa en bra bok och bara koppla av. Bada har jag älskat så länge jag kan minnas. När vi bodde i vårt förra hus hade vi inget badkar, då åkte jag hem till mamma och pappa säkert fyra kvällar i veckan och lånade deras badkar. Nu när jag har mitt egna badkar saknar dom nog mig lite...

Har redan förberett min lunchlåda inför morgondagens arbete, resterna från dagens middag. Lätt och smidigt! Jag ska spring på lunchen och kommer vara superhungrig efteråt.

I morgon tänkte jag berätta lite mer hur min träning ser ut i dagsläget.

Ha en fortsatt skön söndagskväll!

Ovido - Quiz & Flashcards