tigerochaurora

Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Christin Andersson - 4 juli 2017 21:10

Klockan är redan snart 21.00

Nu slog jag ner ändan i soffan för första gången idag. Kvällarna är heliga tycker jag. Gillar att koppla av efter att man jobbat hela dagen.

När jag kom hem från jobbet kom mina föräldrar hit på besök. Dom saknade sina barnbarn (inte mig ?) efter att varit borta på en medelhavskryss på tio dagar. Skönt verkar dom ha haft i alla fall.

När dom hade gått hjälpte jag min man att bygga lite på vår mega terass/pooldäck. Jag fick även springa in till min bror som bor granne med oss och vattna deras blommor eftersom dom är på semester.

Sedan var det dags att slänga ihop lite mat. Dom åt majsstuvning, bacon och bröd, själv åt jag två knäckemackor med ost och jordgubbar och grädde. Slapp middag idag igen, men jag blev mätt i alla fall.

Vi planerade lite för en Stockholmsresa som ska äga rum i slutet av juli. Ska bli kul att få gå på Grönalund, shoppa och mysa med familjen. Barnen kommer också tycka det är kul tror jag.

Orkar inte blogga mer idag. Blir en Wallanderfilm sedan bums ner i säng. I morgon kommer vår städare och städar huset kl: 8,00, ska bli intressant om jag får upp barnen vid 7,00 innan jag åker till jobbet.... Idag ringde jag och väckte dom 12.30 Galet...

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

P.s lite bilder från vårt terassbygge. D.s

Ovido - Quiz & Flashcards