tigerochaurora

Alla inlägg den 8 juli 2017

Av Christin Andersson - 8 juli 2017 21:14

Mina onda aningar var falska...

I fredags vägde jag mig och vågen visade -1,1 kg. Så underbart att se :-) Nu har jag gått ner 6,8 kg. Det går långsamt, men jag tror det är bättre för kropp och själ än att rasa i vikt.

Detta inlägg kommer vara kort. Jag och min man har historiens slappaste lördag. Har inte lyft ett finger idag... hahaha... Det var längesedan vi hade en sån här dag så vi njuter.

Jag tänkte bara berätta om mina resultat egentligen... Kan berätta att vi var på svärmors 60 års kalas igår. Jag skötte mig alldeles utmärkt, åt enligt LCHF och drack mineralvatten. Till dessert blev det en kopp kaffe. Värre var det för resten av familjen, dom passade väl på att bunkra socker i kroppen eftersom dom inte får så mycket av den varan här hemma längre.

Idag kom min bror och hans flickvän in och hälsade på efter deras semester och jag fick klämma på deras lilla Sixten 9 veckor gammal. Så underbart söt<3
När dom hade gått knackade det på dörren igen och det var svärmor med gubbe. Dom kom för att lämna massa rester från kalaset. Godis (i stora lass), kyckling, tzatziki och potatissallad. Jag åt tzatziki till middag kan jag nämna också. Sjukt gott.

Nä, mina vänner. Det blir ett längre inlägg i morgon om min fortsatta plan kring viktminskningen. Hur ska jag kunna toppa mina redan bra resultat? Häng med i morgon!

Nu tänker jag bada och sedan blir det nog en film innan läggdags.

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards