tigerochaurora

Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Christin Andersson - 3 januari 2018 22:11

...fast även gamla mål.

Nya mål måste sättas för detta året. Min plan är att bygga på mina gamla mål faktiskt. Jag har inte riktigt uppnått det mål som jag hade satt till jul så det blir mitt första uppdrag att nå detta året.
Det kommer inte ta så lång tid för mig att nå, har satt en deadline till min födelsedag 13/2.

Resterande mål för året är inte helt bestämt ännu. Jag tänker inte sätta så hög press på mig utan kommer att skynda långsamt. Har märkt att det funkar bättre.

När mina mål är bestämt kommer jag skriva det i bloggen.

När det gäller maten så kommer jag köra på precis som förut då det uppenbarligen har fungerat bra. Jag byter ut kolhydrater mot grönsaker. Så mycket svårare än så behöver det inte vara.

Nu ska jag ut med Sammysen blir det läggdags.

Natti natti mina vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards