tigerochaurora

Alla inlägg den 10 augusti 2017

Av Christin Andersson - 10 augusti 2017 14:25

Nu är vi här, på Cypern:-)

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men vi har verkligen kommit in i semestermood.

Vi åkte ner hit i måndags och har det helt fantasktigt. Vi bor på ett Ocean Beach Club hotell och bor i en club svite. Det är verkligen ett fint hotell med hög standard. Vi har all inclusive och det är toppen mat. Det brukar det inte vara när man har all inclusive av egen erfarenhet i alla fall.

Dagarna består av sola, bada, äta och slappa. Nu undrar säkert hur detta liv funkar i hop med min LCHF diet. Jag tycker det funkar riktigt bra, klart har jag fuskat lite men verkligen inte mycket.

Vi har legat nere vid stranden två dagar men idag låg vi vid poolen få jag är sönderbränd. Helt otroligt, men jag är inte förvånad alls... I morgon ligger vi nere vid havet igen.

Jag skriver lite mer i ett annat inlägg. Liten bildbomb kommer här:
Pöss på er så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards