tigerochaurora

Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av Christin Andersson - 5 augusti 2017 10:34

Igår åt vi ljuvliga kräftor från Fjällbacka :-)

En mysig kväll med släkten hade vi igår. Vi mumsade goda kräftor och dom som inte åt kräftor njöt av goda hamburgare som min bror hade gjort.

Jag provade även proteinbrödet som jag bakade igår och det var faktiskt helt ok. Jag nöjt av att äntligen få äta mjukt bröd :-)

Idag kommer vi ha en ganska lugn dag. Jag ska tvätta och stryka lite inför vår resa på måndag.

Jag läste att hettan Lucifer härjar i Europa och kan komma upp i +46 grader. Ett av länderna som är drabbade var Polen och dit åker min syster med sin familj i morgon. Hoppas det inte kommer upp i dom höga graderna bara där dom är.
Jag hoppad inte Lucifer når Cypern. Visst vill jag ha varmt, men inte +46 grader. Där går gränsen tycker jag allt.

Nu ska jag slöa lite i soffan innan jag sätter fart med dagens måsten.

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards