tigerochaurora

Direktlänk till inlägg 4 februari 2019

Jag måste ta ett beslut

Av Christin Andersson - 4 februari 2019 22:08

Det snurrar i huvudet....

Pratade med min svärmor i telefon nu på kvällen. Hon ska tydligen börja blogga och hade lite frågor kring det. Det fick mig att fundera över min egna blogg. Min fina blogg som jag missköter genom att typ aldrig skriva några inlägg.
Bloggen startade först för att skriva om mitt liv, familj och vardag. Sedan gick jag över till att skriva om min viktresa och hälsa. Åren gick och bloggen gick över till sin ursprungliga handling igen.
Jag känner att det flackar för mycket. Jag har svårt att bestämma mig för vad jag vill skriva om.
Funderar till och med på att byta inriktning helt och bara skriva om min hund Sammy. Men jag vet inte, då måste jag nästan byta namn och allt på bloggen.
Jag vet inte om det finns någon vänlig själ som läser detta som kanske ha läst hela min blogg. Om DU finns, vad tycker du? Vad gillar DU att läsa om i min blogg? Kom gärna med synpunkter för att hjälpa mig att hitta rätt.

Nog om detta nu...
Självklar har massa hänt under detta ?tysta? året. Sammy har vuxit och blivit så stor, 18 månader. Mycket fokus i mitt liv är ju kring Sammy, familjen och jobbet. Mycket mer hinner jag nästan inte med. Jag tänkte att jag skriver ett inlägg om allt som har hänt under året, så börjar vi om från början:-) Lite bilder på buse kommer här!

Kram på er alla!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christin Andersson - 8 augusti 2021 13:03

...Så fort jag gick på semester kom det dåliga vädret...   Men det har varit bra i alla fall tycker jag. Skit i solbrännan, ha ha ha ha. Det har blivit lite dålig uppdatering nu under semestern, men jag har inte velat ta fram datorn utan i stäl...

Av Christin Andersson - 27 juli 2021 08:59

...trodde jag skulle hinna blogga varje dag under semestern...   Men tiden har verkligen flygit i väg. Nu räknas väl bara måndagen som min semester eftersom helgen som varit ingick i förra veckans jobbvecka. Under min första semesterdag drog ja...

Av Christin Andersson - 23 juli 2021 08:59

...den vanligaste frågan mina familjemedlemmar ställer till mig...   Att komma på vad man ska äta tycker jag jobbigt. Speciellt när resten av familjen inte är speciellt intresserade av att komma med idéer. För att lyckas med sin vikresa är planer...

Av Christin Andersson - 22 juli 2021 09:50

...är trött på att hålla avstånd...   Men det är viktigt, jag vet. Under veckan som har varit har jag varit lite "morfar vakt". Mina mostar och min mamma har varit bortresta samtidigt och därför fick jag frågan om jag kunde hålla lite koll på min...

Av Christin Andersson - 21 juli 2021 09:53

...att se resultat betyder så mycket...   Ett klädesplagg som ligger mig varmt om hjärtat är jeans. Jag har har inte kunnat använda jeans på flera år pga att jag helt enklet har varit för stor. Jag har köpt massvis av jeans under åren och kan nog...

Ovido - Quiz & Flashcards